Retourneren en klachten
Retourneren
Wanneer een bestelling onverhoopt niet aan je wensen voldoet, kun je het product/de producten binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Neem contact met ons op via info@hejhygge.nl om je retour aan te melden, bij het mailen ontvangen we graag je ordernummer, en de reden van retourneren. Na aanmelding van je retour heb je 14 dagen om het product retour te sturen.
- Alle artikelen dienen onbeschadigd te zijn
- Alle artikelen dienen in originele verpakking te worden teruggezonden.
Let op! Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden!
Je retour kun je verzenden naar :
Hej Hygge- retour
Geert Knolweg 3
8501 MH Joure
Na ontvangst van je retourzending (mits het product in goede orde ontvangen is) wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke is gebruikt tijdens het plaatsen van je bestelling.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Let op! Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die zijn zoekgeraakt in de post, zonder bewijs van verzending.
Wij adviseren daarom om retouren terug te sturen met een track & trace.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hejhygge.nl. Dan kunnen we kijken naar een gepaste oplossing.